تاشەبەرد
رەسوڵ سەفەریانی
پاش ئەو تەقە دونیا رووخا و مرۆڤایەتی پێکرا و مرد. مرد و لە باڵای منەوە تلیا و تلیا و تلیا. پێش ئەوەی تەرمەکە لەتوکوت بێت و بگاتە چۆمەکە و ئاو بیبات، داربەڕوویێکی سووتاو کە هەر ئەو دەستانە سووتاندبووی، خۆیدابەری و گرتیەوە و نەیهێشت تەرمی مرۆڤایەتی كوژراو ون بێت و بێ سەروشوێن بچێت.
پەنجەرەی جادوویی
لە ئینگلیزییەوە: سایتی قەڵەم
لەوێ لە قوتابخانە لای هاوڕێکانی باسی ئەو شتە سەیروسەمەرانەی کرد وا دیتبوونی. کاتێک لەگەڵ باشترین هاوڕێی خەریکی قسەکردن بوو، شتێکی بینی وا لە جانتای هاوڕێکەیەوە سەری دەرهێنابوو. لێی پرسی ئەوە چییە. هاوڕێکەی خۆی لێ گێل کرد. بەڵام ئەو وەها لەسەر پرسیارەکەی سوور بوو.تصور آزادی
فرخ نعمت پور
اما اگر تحلیل فوکو را مبنا قرار بدهیم، در چنین سیستمی علیرغم فضاهای تعریف شدە تحت عنوان دمکراسی و غیرە، اما فرد بعنوان یک پدیدە ابژەشدە، تنها در تصور وجود چنین فضاهائی زندگی می کند. فرد بعنوان یک میکرو گرفتار ماکروئی شدە است کە شاید از آن خبر و آگاهی لازم را ندارد.بەراییەکانی فەرامۆشی
ئومێد قەرەنی
ھێشتا دایکم لەچیاکانە،دڵی لەشمشاڵێکی قامیشداھێدی ھێدی لێدەدا بە نێو کێڵگەی مینەکانبەپێ دزکێ دێت و دەچێت تەڵە بۆ خۆشبەختی دەنێتەوە !سێ قەسیدە لە (ڕامبۆ)وە
و: نهژاد عزیز سورمێ
هەست بە گۆناكانت دەكەیڕووشاونماچێكی چووكەوەك بڵێی جاڵجاڵۆكەیەكی شێت بێبەسەر گەردندا دەبزوێبی تفاوتی سیاسی
فرخ نعمت پور
انسانهای مطیع دیروز بە مخالفانی تبدیل می شوند زدە از سیاست، اما در همان جذب نشدە بە اپوزیسیون. در واقع پدیدەای شکل می گیرد میان ابژە و سوبژە بودن. چنین جامعەای دیگر آن ابژە سابق نیست و در همان حال چونکە از سیاست زدە است و بی تفاوتی بر آن مستولی شدە است، بە سوبژە هم تبدیل نشدە است.بهیستانی ئهوین
رەسوڵ سەفەریانی
وتم که باخی سینهت، بهیستانی ئهوینه
وتی که پهنجهکانت، باخهوانێ ئهمینهوتم مهزرای قژی تۆ چوار وهرزە جۆزهردانهدڵم زڕهکهوێکه، تێدا دهکات هێلانهدوو چیرۆکی ئینگلیزی
لە ئینگلیزییەوە: سایتی قەڵەم
کچەکە ئەوی بەرەو گۆڕستانێک برد و لەوێ گوڵەکانی لەسەر قەبرێکی تازە دانا. پیاوەکە گەڕایەوە بۆ دووکانەکە، وازی لەو گوڵانەی وا بەڵێن بوو بۆ دایکی بنێرێ هێنا، چەپکێک گوڵی هەڵگرت و دووسەد کیلومەتر لێیخوڕی بۆ ئەوەی بگاتە خانووەکەی دایکی و گوڵەکانی پێشکەش بکات.
صفحه257 از417