یوسف، بۆ براکانت خستە بیر و، وتت گورگ خواردنى؟
نه ژاد عزیز سورمێ
زامى بەفر تارمایى شکۆفەکوانووى سارد لە کۆبوونەوەیەکى سێ قۆڵیداتاوتوێى هاوارە دوایى نەهاتووەکانى بن بیریان دەکردوەڕەزییەکانی ترامپ
فەڕۆخ نێعمەتپوور
ترامپ دەستی بە گووشییەکەوە شل بووە، بەڵام واز ناهێنێ. ژنەکەی، دڵشکاو، پشتی تێکردووە و لەو سەری ناو جێگاکە خەوێکی قووڵ بردوویەتیەوە. پشیلەیەکش لە سەر پێستی ئاسکەکەی باکوور قەفی خواردووەو و چاوەکانی لەسەر یەک ناون. ئاسۆ لە دەرەوە خەریکە بەسەر باڵاخانە بەرزەکانی نیۆیۆڕکدا شەفەق دەدا.قرآن؛ کلام خدا یا کلام محمد؟
منبع: فردا
قرآن متن مقدس مسلمانان کتابی است الهی یا نبوی؟ آیا قرآن به پیامبر مسلمانان وحی شده؟ آیا پیامبر مسلمانان قرآن را به خواب و رویا دیده؟ وحی چیست و سخن گفتن خداوند با بشر را چگونه میتوان توجیه و تعریف کرد؟شاعیرهکان!
مهریوان جهبار
ژیانى ڕاستەقینە، ئەو شتەیە کە دەسەڵات و سیستمى دیکتاتۆریى سیاسی لێی سەندووین، ئەم لێسەندنەوەیەش لە دەسەڵات و سیستمى دیکتاتۆریى سیاسی تەنیا لە ڕێگاى خەونەوە دەبێت، کەواتە: ژیانى ڕاستەقینە تەنیا لە خەوندا هى خۆمانە، ئازادیى تەواوى لێ وەردەگیرێت.
دوورخراوە
لە ئینگلیزییەوە: محەممەدئەمین مەجیدیان
لە شارەکەی ولادیمیر بازرگانێکی گەنج بەناوی؛ ئیوان دمیتریچ ئاکسیۆنۆڤ، دەژیا. ئەم پیاوە دوو دووکان و ماڵێکی خۆی هەبوو. ئاکسیۆنۆڤ پیاوێکی جوانچاک، قژلوول و قسەخۆش بوو. زۆریش حەزی لە گۆرانی و گۆرانی وتن دەکرد. ئاکسیۆنۆڤ لە هەرزەکاریدا خووی دابوە خواردنەوە.کاروان عزاداران
فرخ نعمت پور
اگر بە کتاب برمی گشت، نصف حقیقت را از دست می داد و اگر بە کاروان، نصف دیگر حقیقت را. در هر حال، در هر صورت، نصفی گم می شد. و گم شدن نصفی از حقیقت، یعنی ازدست دادن خود حقیقت. حقیقت پیش او وجودی واحد بود.ناسینی بوونى شیعر و خۆ دەستنیشانکردن
سەباح ڕەنجدەر
وشە لە شیعرەکاندا یەک ئاسۆى دراوەتێ، ئەمیش ئاسۆى ڕووکەش و یەک مانایى وشەکەیە، لە ساکارترین شێوازدا جێیان هێشتووە، ئاماژە ستوونى دادەبەزێت، بەهەمان شێوازى ستوونیش دێتە ناو بوونى یەک ئاسۆى نووسین.
تهلارساز و ههندێك له زیندهخهونهكانی
نەژاد عزیز سورمێ
مه یزە دهله پهنچهرهی ژووره ههڵایساوهكانهوه
تهماشای
كۆڵانه تێكچڕژاو و
شهقامه قوماشییهكانی
بهههشتمان دهكرد
صفحه338 از432