درەختی دەرزی
لە ئینگلیزییەوە: سایتی قەڵەم
برابچووکەکە کەم کەم نیگەران بوو و بە مەبەستی دۆزینەوەی براکەی روویکردە ناو دارستانەکە. براکەی دۆزییەوە لە کاتێکدا بە سەدان دەرزیی بە لەشەوە بوو. بەپەلە جۆی گەیاندێ و بە خۆشەویستییەوە دانە بە دانەی دەرزییەکانی لە لەشی زاماری دەرهێنا.
ئیتر هیچ
فەڕۆخ نێعمەتپوور
دوواپیاوەکە نیوەی رێگای بڕی. باشتر وایە بلێین نیوەی شەقامەکە. تا پێچەکە ئەوەندەی نەمابوو. کەس نازانێ بۆ، بەڵام لەناکاو بێتاقەتییەک خەڵکەکەی گرتەوە. وەک بڵێی حەزیان دەکرد ئەویش، وەک دوواپیاو، خێرا تێپەڕێ و ئیتر نەجات بێ. شتێک وەک دووپاتبوونەوەی مێژوو ئازاری دەدان.
"هاوار"ی ئینسانی نامرێ
سایتی قەڵەم
سایتی قەڵەم بە بۆنەی مەرگی نابەوختی سینەماکاری کورد 'کاک رەحیم زەبیحی' و براکەی 'کاک کەیوان'، سەرەخۆشی لە بنەماڵەی ئەم هونەرمەندە نازدارە و هەموو رێبوارانی رێگای هونەر، گەلی کورد و کۆمەڵگای ئینسانی دەکات و یادی بەنرخ رادەگرێت.
لاادریون و شرم موضع
فرخ نعمت پور
اگر خدا را طبق گفتە لاادریون بە دایرەای تشبیە کنیم کە از دو نصف تشکیل شدە است کە نصف آن وجود خداست و نصف دیگرش عدم وجود آن، پس با این حساب نصف دایرە گم می شود و این بە معنای گم شدن کل دایرە، بعنوان دایرە، و بعنوان نمودی از وجود خداست. و اگر از چیزی نصف آن وجود داشتە باشد این بدان معناست کە کل آن در واقع وجود ندارد.
فیراقی تۆ
رۆستەم خامۆش
دار بـــۆ گەڵاو باخیش بــۆ گـوڵ
منـیش بـــۆتـــۆ بــاوکــی ئـازیـز
پێکـڕا گریاین دڵ بـە مەحـزوون
لــــــە ئـــامــێــــزی وەرزی پـایـز
"ئاو" و "نەوت" لە هونەری ڕادیکاڵی کوردستاندا
سەعیدە سائێب
دەمەوێت لەسەر بەرهەمی دوو فیگووری هونەری لە کوردستاندا بدوێم کە بەری ئەم خولە مێژووییەن و منداڵی سەردەم و ڕۆحی دەورانی خۆیانن. ئەم دوو هونەرمەندە کێشەکانی سەردەم لایان بایەخدارە و لە هەمان کاتیشدا کۆمەڵێک کێشە بەرجەستە دەکەنەوە کە زمانی بەرهەمەکانیان دەلالەتی لێدەکەن و لە بەرهەمەکانیشیاندا وەک مەترسیەکی گەورەش لە داهاتوودا دەیبینن و دەینوێننەوە.دوو شیعرله (فازڵ عهززاوی)یهوه
و : نهژاد عزیز سورمێ
گەر لووتمانت بكردبووایە دەنووككچانمان چۆن ماچ دەكردن؟ئەگەر خۆت كردبووایە حاكم بەسەرمانبەرپرسەكانمان چی لێ كردبا؟صفحه251 از417