سەرۆک و دایکی
فەڕۆخ نێعمەتپوور
ئەگەرچی ئەمڕۆ یەکێک لە جوانترین ئێوارەکانی ژیان و دونیایە، بەڵام سەرۆک چەندە حەزی بە هاتنی شەوە،... چەندە حەزدەکا شەو دێت و دیمەنی ئەو رۆژەی دایکی بۆ جارێکی تر لەگەڵ خۆی دەبا. بردنێکی دوور دوور،... هەتا ناو رەشاییەکان.بەخێربێى شەهلاى شووشەیی
نەژاد عزیز سورمێ
بەخێر بێی دنیای خەمۆکى بێدەنگ میوانى تاراپۆشتۆسەیرى،کۆترى حەوشەى خانەقا چەند شادنکاکەییەکان کێن؟ (٢)
ئازاد کەریمی
غازییەکان بە کوردەکان و هەموو ئەو نەتەوانەی کە کەوتبوونە ژێر دەستیان دەیانگوت مەوالی واتە کۆیلە و عەلی لە گوتنی ئەم سووکایەتی کردنە خۆی دەپاراست و ئەم نازناوانەی دوور لە بڕیارەکانی قورئان دەزانی. لە ڕاستیدا عەلی بڕوای بە قورئان بوو هەربۆیە بڕیاریدا قورئان کۆ بکرێتەوە.ئوستاد و مارگەرێتا
دانا رەئووف
ئامادەکاری ڕۆمانەکە، بنەما فەلسەفییەکان، هێڵە هاوبەشەکان و جۆرەکانی هەڕەشە و مەرگ، لەوێنەیەکی خەونەنمایشدا کۆدەکاتەوە و وەک داوی جاڵجاڵۆکە، بەبنەما ئابوورییەکانی ئەم ڕۆژگارەمانەوە دەچنێتەوە. هەموو نەمایشەکەیش لە شانۆیەکی ناوشانۆدا، دەبێتە تابلۆیەکی گەورەی پێشانگایەک و ئەتمۆسفێرێکی لێوانلێو لەترس.
کاکەییەکان کێن؟ (١)
ئازاد کەریمی
ئەوەی لە کەرکووک بەسەر فلاکان هات و بە ماجەرای کەنیسەی سوورناوبانگی دایەوە ڕاستیی دڵڕەقی سوپای غازییە موسڵمانەکان دەدرکێنێ وا لە کوردستان دەستیان لە کوشتن و سەربڕین و تاڵان کردن نەپاراست.شەو و خولانەوە بە دەوری پرسیاردا
پێشەوا کاکەیی
شەو، حەزی لە چەرەساتە.
عەتارد و زوهرە و زەوی،
تا ئەوانی دی...
وەک نۆک و گوڵەبەڕۆژە و فستەق،
دەخاتە بەر دانی فەلەک.
بەدیار قسەی نەستەق!
بانه؛ شهر سینما گران بی سینما
منبع: کردپرس
سینما بخش بزرگی از هویت فرهنگی انسان معاصر است و باید در هر شهری حداقل دو سینما فعال باشند نبود سینما تبعات فرهنگی جبران ناپذیر بر جامعه وارد می کند.سەرۆک دەچێ بۆ راوەماسی
فەڕۆخ نێعمەتپوور
سەرۆک وەک هەر مرۆڤێکی تر، جاری وایە لە هەموو شتێکی ئەم دونیا ناڕەسەن و نەگبەت و بێ وەفایە جوان جوان بەتاڵ دەبێتەوە و، دەبێ بە قاڵبێکی پڕ لە 'هیچ' ی... بگرە تەنانەت هەست دەکا لە چاو مرۆڤەکانی تر زۆر خراپتر بەتاڵ دەبێتەوە. ئەوەندە بەتاڵ کە حەزی لە راوەماسییە!صفحه353 از417