خەوی ژێر مانگەشەو
فەڕۆخ نێعمەتپوور
شێتانە هاواری دەکرد و داوای لە من دەکرد کە داخۆ لە کوێم. من کە سەرم لە گێلیەتی ئەو سوڕمابوو، چەند جارێک هەوڵمدا کە پێی بڵێم ئەوەتا لێرەم، لە تەنیشتی دا، رێک لە بەر مانگەشەوەکەدا، بەڵام،... بەڵام لە جیاتی دەنگی خۆم، لە جیاتی دەنگە هەمیشەییەکەم گوێم لە خشەی بە ئاستەمی هەزاران گەڵای دارگوێز بوو.
ڕابردوویەك پڕ لە پارچەبوون
غەمگین خدر
هەڵبەت ئەوەیش بۆ ئەوە دەگەڕێتەوە كە تاكی كورد نەزیفی ڕابردوویەكە پڕە لە كارەسات، ئەو كارەساتانەی كە مێژووی ئێمەی كوردیان پڕ كردووە لە خوێنڕێشتن. تایبەت ئەو نەوەیەی كە تاكە دۆستیان چیاكان بووە و بە حەسرەتی ئازادییەوە نانی ڕەقیان خواردووە و بۆنی جەستەی ئارەقاوییان ڕۆژە ڕیێەك رۆیشتووە.
18/11/1965
سهباح ڕهنجدهر
دیوانهكهم له لایهك دادهنێم و داوا له خودا دهكهمئهو چاكهیهم لهگهڵدا بكاتله ڕۆژی لهدایكبوونم كۆچ و باربمدارهبازهشم بهرز بكرێتهوه ناو ڕووناكییهكی بههێزمخالفان سرسخت جنگ
منبع: دویچەولە
یک سرباز ساده [...] زانوی پاره پاره خود را روی زمین به دنبال خود میکشد؛ یک سرباز دیگر در حالیکه با دستهایش دل و رودهاش را محکم گرفته تلاش دارد خود را به بخش پانسمان برساند. [...] این رعب و وحشت تا زمانی که آدمی در برابرشان سر خم کند، قابل تحمل است. اما اگر درباره این رعب و وحشت فکر کنی، همین رعب تو را از پای درمیآورد.
احتیاط، روح دوران
فرخ نعمت پور
اما پست مدرنیسم مخلوطی از جلوەهای گوناگون است. و همین گوناگون بودن آن است کە شق گذشتەگرای آن را زیر فشار قرار می دهد. درست است کە در پهنە جهانی، می توان بە وجود جوامع گذشتەگرا اقرار کرد، اما در سطح ملی چنین جوامعی نمی توانند صرفا گذشتەگرا باشند.ژیان و خێرایی
رەسوڵ سەفەریانی
ئێمە بەتاڵین لە هەست و سۆز و ژیان و خۆشەویستیی راستەقینە. هەموو شتێکمان کردووەتە سیمبول. تەنانەت تاقەتی نووسینی چەند رستەشمان نەماوە. وشە، کەم دەبێتەوە و لایک و سیمبول زۆرتر دەبێت. بە لای جوانترین نوسراوەی دونیادا تێدەپەڕین بێ ئەوەی تاقەت، یان کاتی خوێندەوەیمان هەبێت.دهڵێن تۆ هێشتا خۆشت دهوێم
و: نهژاد عزیز سورمێ
دەڵێن ئەوانلە چێشتخانەیەكی براشتنی بەهاراندادوور لە شار منیان لەگەڵ تۆدا دیوە تەنانەتلە كۆنگرەی (پاریس)یشصفحه255 از417